sm town s-e-x-y members!
♥Just Yuri Forever♥
سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:sm town , yuri ,, :: 12:11 :: نويسنده : ♥عاطفه♥


هووووووووووووووووووووووووورا


sm town  10 نفر از جذاب ترین اعضاشو انتخاب کرده که یوووری جوووونم اول شد


پس سونگمین کووو؟

 

392546655_348632948523395.jpg



بپر ادامه..........!

نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت12:46---18 خرداد 1391
چه لیست جالبیه!!! راست میگی.... سونگ مینم باید تو لیست باشه!
پاسخ:اره بخدا اخه مینهو جذابتره یا سونگمین؟


Arash Darbari
ساعت18:41---17 خرداد 1391
امیدوارم توکارتون موفق باشید من بینهایت یوری رو دوست دارم البته یونارم به همون اندازه دوست دارم چون وبتون درموردیوری ئه سعی میکنم هر از گاهی بهتون سر بزنم
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به به از اینورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش اومدید... فک نکنم لازم به توضیح باشه این وب از یوری جونم♥ فقط و فقط ازیوری و بقیه اعضا snsd♥ راستی نظر نشه فراموش بده به حرف من گوش^.^
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥Just Yuri Forever♥ و آدرس yuri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 78638
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1